70 zł |
Korekta deklaracji VAT niezawiniona przez biuro rachunkowe (np. dostarczenie dokumentów po terminie)
|
Złożenie informacji uzupełniającej do ZUS/US na prośbę zleceniodawcy
|
cena ustalana indywidualnie (od 35 zł) |
100 zł |
|
|
cena ustalana indywidualnie (od 100 zł/pracownik) |
|
|
cena ustalana indywidualnie (od 30 zł) |
|
|
20 zł / miesięcznie |
Księgowanie raportów z kasy fiskalnej (w przypadku posiadania kasy) |
+10 zł / środek trwały (w momencie przyjęcia ŚT do księgi) |
Wprowadzenie środka trwałego do użytkowania i utworzenie planu amortyzacji podatkowej (pakiet 1)
+10 zł / dokument
Księgowanie transakcji zagranicznych (m.in. księgowanie faktur zagranicznych w walutach obcych itp.)
40 zł
Sporządzenie deklaracji VAT-UE (w przypadku dokonywania transakcji na terenie UE) - podatnicy VAT-UE (pakiet 1)
bezpłatnie / średniomiesięczna liczba dokumentów >50 : +20zł
Archiwizacja dokumentów księgowych w siedzibie biura rachunkowego |
bezpłatnie w ramach pakietu
Wyliczenie zobowiązań z tytułu składek ZUS dla prowadzącego firmę (w tym złożenie deklaracji ZUS-DRA) |
bezpłatnie w ramach pakietu
Wyliczenie zaliczki na podatek dochodowy (PIT)
Wyliczenie wysokości zobowiązania z tytuły podatku VAT i złożenie deklaracji JPK VAT (pakiet 1) | bezpłatnie w ramach pakietu |
70 zł
cena ustalona indywidualnie (od 35 zł)
Korekta deklaracji VAT niezawiniona przez biuro rachunkowe (np. dostarczenie dokumentów po terminie)
Złożenie informacji uzupełniającej do ZUS/US na prośbę zleceniodawcy
100 zł
Przygotowanie zeznania rocznego z tytułu PIT
cena ustalana indywidualnie (od 100zł/pracownik)
Obsługa kadrowo-płacowa ZUS pracownika (wyłączając posiadacza firmy) - naliczenie listy płac
cena ustalana indywidualnie (od 30 zł)
Prowadzenie magazynu w KPIR na podstawie ewidencji dostarczanej przez zleceniodawcę
+ 10 zł / środek trwały (w momencie przyjęcia ŚT do księgi)
Wprowadzenie środka trwałego do użytkowania i utworzenie planu amortyzacji podatkowej
+ 20 zł / miesięcznie
Księgowanie raportów z kasy fiskalnej (w przypadku posiadania kasy fiskalnej)
+ 10 zł / dokument
Księgowanie transakcji zagranicznych (m.in. księgowanie faktur zagranicznych w walutach obcych itp.)
40 zł
Sporządzenie deklaracji VAT-UE (w przypadku dokonywania transakcji na terenie UE) - podatnicy VAT-UE
bezpłatnie / średniomiesięczna liczba dokumentów >50 : +20 zł
Archiwizacja dokumentów księgowych w siedzibie biura rachunkowego
bezpłatnie w ramach pakietu
bezpłatnie w ramach pakietu
Wyliczenie zobowiązań z tytułu składek ZUS dla prowadzącego firmę (w tym złożenie deklaracji ZUS-DRA)
Wyliczenie zaliczki na podatek dochodowy (PIT)
bezpłatnie w ramach pakietu
Wyliczenie wysokości zobowiązania z tytuły podatku VAT i złożenie deklaracji JPK VAT
Inne czynności (ceny netto)
Dla nowych klientów pierwsze trzy miesiące 30% taniej!
(cena / miesiąc)
Liczba dokumentów | Cena |
do 5 dokumentów | 220 zł + VAT |
6-15 dokumentów | 240 zł + VAT |
16-30 dokumentów | 280 zł + VAT |
31-50 dokumentów | 360 zł + VAT |
każde kolejne 50 dok. | 120 zł + VAT |
(cena / miesiąc)
Liczba dokumentów | Cena |
do 5 dokumentów | 230 zł + VAT |
6-15 dokumentów | 250 zł + VAT |
16-30 dokumentów | 290 zł + VAT |
31-50 dokumentów | 370 zł + VAT |
każde kolejne 50 dok. | 120 zł + VAT |
LATARNIK FINANSOWY Adam Skorupski
tel. +48 578 130 995
e-mail: adam.skorupski@latarnikfinansowy.pl
NIP: 1133079627 REGON: 523837701
Napisz sms, wiadomość e-mail lub zadzwoń.
Preferowana godzina kontaktu telefonicznego: 9:00-21:00 (pon-pt), 12:00-20:00 (sobota)
Nie możesz w tych godzinach? Napisz - oddzwonię. Umówimy się na dogodny dla nas wspólnie termin.